Mustainah

Lahir di Blitar, 12 Juni 1970, riwayat pendidikan MI MiftahunNajah Tegalrejo Wling Blitari, MTsN Jabung Talun Blitar, PGAN Kediri, IAIN Sunan Ampel Malang, Pasc...

Selengkapnya
Navigasi Web
Picnik Nang Kuto Malang

Picnik Nang Kuto Malang

Tagur 9

Piknik Neng Kuto Malang

Oleh Mustainah

Wis pirang pirang dino iki konco konco podo ngunggah tulisan nganggo boso jowo. Aku zo kepingin melu melu koyo judule tulisane koncoku sing jenenge Bu Roby. Tulisane enak banget diwoco, iso ndadekne uwong kepingin terus olehe moco, nek dipadakno koyo peyek tas dientas teko wajan, renyah, gurih opo maneh Yen dipangan pas udan udan koyo mongso ngene iki.

Iki wis yahmene aku kudu enggal setor tulisan ben ora remidi. Sing nggarahi ketar ketir usume udan udan Yen listrik mati, WiFi mesti melu mati. Sak isone ben podo karo koncone, aku nggawe judul picnik Nang kuto malang. Kawit wingi aku kambi anakku sing mbarep wis angen angen pingin mlaku mlaku ngilangi howo bosen karo pegawean sak bendinone. Jarum jam wis nang ongko wolu aku ceket ceket enggal nang jeding adus. Anakku Karo bojoku melu toto toto Bene ndang iso budal.

Sak Dawan dawane dalan, nyawang kiwo tengen tansah muji syukur menyang Pangeran sing gawe wit witan katon ijo royo-royo ndadekne adem nang ati. ditambah karo mirengne lagu sholawatan. Rasane koyo nang suwargo ndek ndek an. Ora sepatut e menungso nandang howo ora legowo, syukure kudu sing akeh, mergo Allah ndadek ake makhluk kanggo nyukupi kebutuhane menungso. Kurang piye maneh sembarang kalir mung nyepak i kanggo menungso. Sakmene wae, mugo mugo podo slamet kabeh.

Jambu, 13 Maret 2022.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Mugo mugo seger kewarasan

14 Mar
Balas

Aamiin, maturswn bunda Puspa lestari, wis purun mampir Nang bilik sederhana Iki, doa sehat kanggo panjenengan kang ayu

14 Mar

Kapan kapan piknik neng Semarang bu Mus, terus mampir neng omahku yo.. hehe. Penjenengan tak follow yo

16 Mar
Balas

InsyaAllah mugi sdanten pinaringan sehat walafiat bunda, panjenengan qlo follow balik, sukses

19 Mar

InsyaAllah mugi sdanten pinaringan sehat walafiat bunda, panjenengan qlo follow balik, sukses

19 Mar



search

New Post