Mustainah

Lahir di Blitar, 12 Juni 1970, riwayat pendidikan MI MiftahunNajah Tegalrejo Wling Blitari, MTsN Jabung Talun Blitar, PGAN Kediri, IAIN Sunan Ampel Malang, Pasc...

Selengkapnya
Navigasi Web
Oleh Olehe Picnik Nang Kuto Malang

Oleh Olehe Picnik Nang Kuto Malang

Tagur 10

Oleh Olehe Picnik Nang Kuto Malang

Oleh Mustainah

Saben saben yahmene sak liyane moto iki roso blereng Yo wis roso pedes polahe ngantuk. nutul hape bola bali keliru sampek ndadek ake anyel atiku. Ananging aku isih kepingin crito olehku picnik wingi iku. Diluk wae critone Ben tulisane Ndang biso diupload, ben gak kesungkur maneh.

Olehe lungo wingi iku sangune pas pasan sing penting iso tuku bensine kendaraan ne karo bensin ne wonge. Sakwuse tuku bensin terus tuku sarapan e wonge. Sarapan sego sing murah wae sing penting warek Sak wuse sarapan weteng iki wis ora keroncongan maneh, malih anteng gak enek suoro koyo sakdurunge sarapan.

Ben iso nyawang ganti pinuju parkiran lewat dalan liyo. Jebule ketemu bakul kembang, werno werno kembange, ono kembang sing paling tak senengi yoiku anggrek, sak naliko aku kepincut. Ananging duwike ora nggayuh. Waduhhh pak besuk maneh wae aku tak mrene karo golek sangune cik iso tuku kembang sing koyo ngene iki. Eeh akhire regone diudukne sak cukupe duwikku. Alhamdulillah..., Aku iso mulih gowo kembang anggrek macan tutul jenenge, mergo kembange mirip rupane kulite macan tutul, maturswn Gusti, aku syukur banget. cukup sakmene wae, mugo mugo podo sukses Kabeh.

Jambu, 14 Maret 2022

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Apik seratanne bu Mustainah. Ndadekake aku kepingin melu piknik. Hehe... suk meneh aku diajak yo. Salam literasi.

16 Mar
Balas

Keren olehe crita nganggo boso jawa, aku dadi pingin silaturahmi menyang Malang. Sukses selalu Bu Mustainah

16 Mar
Balas



search

New Post